Основні помилки початківця дропшіппера: як уникнути?

Сьогодні більшість з тих, хто регулярно робить покупки в інтернеті, точно чули про Дропшиппінг . Це схема управління прямими поставками, в якій є 3 учасники: постачальник (склад), посередник, покупець. Продажами, згідно з принципами Дропшиппінг, займається посередник. Отримавши замовлення на певний товар, він передає контактні дані постачальнику, який і відправляє зі свого складу продукцію кінцевому споживачеві.
Оскільки дропшіппінг вже не перший рік масово залучає підприємців, варто розібратися в тому, як саме працює ця схема і які помилки найчастіше допускаються новачками-дропшіпперамі.
Як виглядає ця схема збуту продукції?
Щоб зрозуміти, як працювати з Дропшиппінг, варто розглянути таку ситуацію: ви вирішили зайнятися продажем кухонного посуду. Однак у вас немає можливості робити капіталовкладення і формувати товарний склад. Але це не проблема, адже продавцеві, задіяному в схема Дропшиппінг, не потрібно займатися цим .
Уявімо, як буде працювати кожен учасник даної бізнес-моделі:
- Продавець вибирає нішу і займається пошуком постачальника. Після того, як буде знайдений кращий варіант співпраці, потрібно укласти договір.
- На момент підписання договору у продавця повинна бути онлайн-майданчик, на якій він буде розміщувати товари. Це може бути особиста сторінка або паблік в соціальних мережах, а також інтернет-магазин, landing page , аккаунт на популярному маркетплейсе.
- Ціноутворення – один з ключових аспектів Дропшиппінг. Так, постачальник подає продавцю прайс-лист з двома колонками цін. У першій публікується оптова ціна, в другій – рекомендована роздрібна. Різниця між ними – це і є заробіток продавця.
- Коли на виставлені в інтернеті товари надходять замовлення, продавець домовляється з покупцями про спосіб оплати, а також передає дані для відправки замовлень постачальнику.
- Відправкою товару займається постачальник.
ТОП-5 поширених помилок початківців підприємців
Легковажне ставлення до вибору постачальника
Постачальник– це головна причина і успіху і провалу бізнесу, організованого за схемою Дропшиппінг. Не поспішайте укладати договір з першим-ліпшим в інтернеті оптовиком. Обов'язково вивчіть відгуки попередніх клієнтів, а також оформите тестовий замовлення. Останнє дозволить самостійно оцінити якість продукції.
Мало уваги просуванню інтернет-магазина
Недостатньо просто створити інтернет-магазин (сторінку в соціальних мережах). Також ви повинні приділити увагу просуванню товару, подбавши про створення якісного дизайну магазина, зміст карток, інформативності фото і т.д. Якщо все це не виходить зробити самостійно, звертайтеся до професіоналів.
Співпраця тільки з одним постачальником
Яким би надійним не був обраний постачальник, намагайтеся підписувати договори з декількома оптовиками одночасно. Таким чином ви захистите себе від ризиків, пов'язаних з раптовим виходом компанії з бізнесу, проблемами наповнення складу і іншими непередбаченими ситуаціями.
Ігнорування покупців
Багато дропшіппери помилково вважають, що після відправки товару зі складу кінцевого споживача спілкування з покупцем закінчується. Насправді, клієнт навіть після того, як замовлення пішов зі складу, може мати питання і скарги, пов'язані з термінами доставки, якістю товару і іншими важливими аспектами. Ігнорування проблем покупця – серйозна помилка, яка може привести до погіршення вашій репутації і провалу в бізнесі.
Складна схема повернень
Якщо ви не торгуєте продукцією, яка підлягає поверненню та обміну, обов'язково дізнайтеся порядок, згідно з яким ваш покупець зможе повернути або обміняти товар, який не підійшов. Якщо ваш постачальник не має ефективну схему повернення / обміну, численні негативні відгуки і погана репутація гарантовані.